Fräscht!

Tapetserargubben har varit hos oss i lägenheten idag. Fiiint blev det! Igår var Åke så duktig att han helt ensam bar ut sängen och byrån och garderoben ur sovrummet så kommunnissen kunde utföra sitt arbete!

Jag sov alltså i vardagsrummet i natt, åke åkte ju och jobbade, vilken kaos det har varit i lägenheten med alla andra möbler i hallen! Knappt man hittat igen katterna!





När jag kom hem från stallet idag var Åke på begravning. Då passade jag på att börja möblera tillbaka allt igen!


Rött är ju egentligen inte min färg på tapeter men jag är rätt nöjd faktiskt!

Har jour i stallet,  har alla utsläpp och insläpp i helgen, Sara och C/o är i Göteborg på Horseshow- måttligt avis! Hoppas de har trevligt! Bad att de skulle kika efter en remontnosgrimma i tobacco eller vanlig engelsk nosgrimma till mitt träns. Less på pullarnosgrimman, dessutom tycker jag inte att den är bra! Bäst att göra något åt det då!

Nu har jag gjort lite morotssticks och french island-dipp! Sen har vi poppat poppcorn och marabou apelsinkrokant framdukat och redo för en myskväll!

Tack för mig- Hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad snyggt allt blev :D Och grattis till uppstallningen i Sundsvall :)

2009-02-21 @ 12:08:37
URL: http://li5a.blogg.se/
Postat av: Pernilla

tack lisa! jo jag var osäker på om jag skulle åka över huvudtaget! =)

2009-02-21 @ 13:04:15
Postat av: Gabban

Vem är Pelle? =)

2009-02-23 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0