första kyssen, lite smått och gott ;)

Första kyssen


Det är din Första kyss och många frågor kan poppa upp i huvudet:

Är det rätt tillfälle?

Är det någon som tittar?

Vill min utvalda verkligen?

Luktar jag fräscht?

Sedan tänker du . . .

'Va fan!' och bara Gör det!!!





Detta är garanterat en mamma med ett eller flera barn till eftersom hon snabbt plockar fram sin kamera istället för barnet!



Och som vanligt denna morgon så lyssnade jag på mixmegapol. Där gastades de av Janet Leon som är deltagare i made in Sweden som visas på tv just nu..
Hennes låt är riktigt riktigt bra! Lyssna på den här:
  

http://www.youtube.com/watch?v=lzsomQktMiY

Gick Suuper på hoppträningen för Eva, red fram på gramanën, varför jag jag inte alltid det? Hon blir ju så avspänd snabbare! Idag visade hon sin bättre sida- jag red ju iofs ganska bra också!

Huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0