flytet lyser med sin frånvaro..

Ja, inte har jag då upplevt mina bästa dagar denna vecka eller förra, eller förrförra heller för den delen.
Magkatarr står på menyn för tillfället. Jippi! or noot.
Åkte till hippo för att hoppa för Kerstin M, men det gick då inget vidare. Hon var jättespänd och springig! Hoppade krumsprång först perioden av träningen!

jaja, bättre lycka nästa gång eller bryter jag något ben då kanske?? Näe så ska jag då inte tänka, nu vänder oturen, det känner jag!

Var vidrigt trött idag, slö och långsam i hela kroppen! Kom hem jättesent efter träningen igår och kom inte isäng förrän halv tolv. Det är inte så klokt när man ska upp halv 5!

Min telefon som tog sig ett dopp i vår toastol fungerar ju inte så idag har jag varit på jakt efter en ny, slagtålig och vattentät och allt vad den var. Mycket misstänksam gav jag mig ut på jakt på blocket och hittade denna, en nokia 5500



Efter allt man hört om bedrägerier så ringde jag ogillandes till säljaren. Han kunde skicka den på postförskott, nu var ju inte telefonen så dyr, men det fattar ju bara att jag blir lurad nu också!!

Var hundra år sedan jag köpte ny telefon, så det var dags nu, jag får ju ärva Åkes finfina leksak, men det är alldelens för hightec för min smak! Tar 20 minuter att skicka iväg ett sms!

Åke följde med till stallet idag och gick ca en halvtimme med lilla Grynet så hon skulle promenera bort ev träningsvärk. Tur att de gillar varandra dom två, han hade köpt med sig morötter också, sötaste hjärtat!

Sen åkte vi hem och nu har vi tryckt en semla var så ny myser vi framför tv:n.

Gjorde en liten jämnförelse idag på jobbet, vad tycker ni??

Är de inte lika så säg??





Känns dom jag är lite taskig med Safari, måste ta några roliga bilder på henne också. Men hon är så pryd,hon ogillar skämtbilder..

Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå jävla likt alltså!

2009-02-11 @ 10:39:19
Postat av: perre

ha ha ha visst??

2009-02-11 @ 11:49:36
Postat av: Anonym

ha ha, kul...

Kan tala om att du är inte ensam om att ha skickat mobilen i toan..

Mitt bihang gjorde samma sak en nyårsafton för x antal år sedan, fast han råkade spola!!!!borta...

Mvh





Postat av: jenny

haha japp superlika =) hihi

2009-02-18 @ 14:23:36
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0