Fettisdag!

Vilken underbar dag!! Först bjöd företaget på semla till  14:00-fikat! Mycket gott, ingen jävla törbulla´ från ica!
Bra dag på jobbet, mycket att göra..

Slutade sen en kvart tidigare från jobet och kilade iväg till stallet, Skulle träna Pelle klockan 5 och grynet halv 7 för Kerstin. Pelle skötte sig kanonbra! Vilken rolig liten filur han é!

Grynet blir bara bättre och bättre, på bara tre veckor har hon verkligen förändrats, blivit mer avslappnad i sin överlinje och idag kunde jag plocka upp henne i formen och rida skolor med henne fortfarande avslappnad och lugn! Otroligt nöjd är jag med henne! Sen är ju Kerstin en av de bästa jag tränat för.. EVER!!

Nu när det var så varmt idag, tro på fan att transporten skulle frysa när jag hade tränat klart och skulle hemåt! Fick misshandla den stackar´n med hammaren, Me till slut fick jag in hästen och fick banka igen dörrarna! Såå less, nu vill jag ha en ny!
Men en ny transport löser ju inte alla mina problem! Så då kan jag lika gärna dras med den gamla skorven!

När jag kom hem så hade Åke köpt semolor också!!! Inte en var utan två!!
Här är vi inte rädd för kalorier inte! Är det fettisdag så ska vi Fetta!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Pernilla!

Sandra Jonsson här som köpte hästen Camilla av dig.

Hittade din blogg så jag tänkte att jag måste skriva några rader. Allt bra med dig?



Mvh/Sandra

2009-02-25 @ 10:38:35
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: emma

Ha ha..en ny transport löser visst alla problem:) haha or not:)

2009-02-25 @ 11:09:53
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla Andersson

näe jag måste nog tänka om i det fallet=)

2009-02-25 @ 12:02:43
URL: http://primadonnna.blogg.se/
Postat av: Pernilla Andersson

Hej Sandra vad roligt att höra från dig! Allt bra här, provade klicka på din blogg men det stod att det var fel adress. måste hitta igen den=)

2009-02-25 @ 12:05:33
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0