Skåne

Tog ledigt torsdag, fredag, måndag så vi kunna bränna ner till skåne, för att hälsa på Simon och Maths och Mattias.
Vi passade på att ta med Simons transport också. Den vägde dock bly! Vi fick tanka fyra gånger på vägen ner! 

Jag, Malin, Emma och Hanna kom fram torsdagmorgon. Och torsdagskvällen bjöd på fetfest!
Mycket trevligt!

Och än en gång har jag gjort ett litet impulsköp! Maths köpte ett par ridstövlar som han inte riktigt gillade. Men DET gjorde jag.. Sagt och gjort. Tur jag fick köpa dem på avbetalning..

Saknar hästarna hemma! Sugen på att rida som tusan.. Men känns ändå bra att komma iväg lite från jobbet osv.
Emma och Hanna sover hos Simon i Sjörup och jag och Malin sover hos Maths och Mattias på flyinge.

Mys ikväll, flyingedagarna på lördag, och hemresa söndag em.

Take care now, bye bye then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0