ridhuset

Min fredagkväll slutade i soffan till sist..
Har väntat hela dagen på att få åka in och rida lite i ridhuset.

Åkte först och gjorde stallet hos Cerio och Amigo. Sen till Hilma. Sara kom och hjälpte mig lasta, vi körde upp henne och lämnade henne i stallet på Norrmalm sen åkte vi och hämtade Cerio. Det är tur det är nära!
Red Hilma först. Hon tyckte det var väldans skoj när Nixan brände förbi, då hade hon tänkt haka på!

Hilma och hösäcken!
Jag och Hilma

Cerio den filbunken gör ingen skillnad på hemma och borta. Han är lika lugn och trygg i sig själv så inget är farligt! Vi travade och galopperade lite, det fick duga..

I morgon ska Amigo få komma ut, han har ju fått på sig vinterskor nu. Sen hoppas jag att hovslagaren var förbi Lillan också. Hon ska ridas innan det kommer nya spekulanter eventuellt till veckan.

Cerio och Hilma får komma ut en sväng också innan de ska in och löshoppa på söndag!

Här är en bild på Nenji och Chili. Så här ligger de små liven när jag kommer hem från jobbet på dagarna:



Nu vet jag vem som vann idol också (eftersom jag tittade inte på).. Erik var en bra vinnare, hade dock varit kul med en skräll! Huvudsaken att inte Tove vann..

Tack för mig- hej!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

men shit.. jag och pia pratade om att det helt enkelt kanske är någon som varit in i hagen och tagit av honom täcket. kanske det är så isåfall är det läskigt...

2009-12-12 @ 15:22:15
URL: http://ewelinaasliv.blogg.se/
Postat av: Keå

Är det din nya ridpjäxor på bilden?

2009-12-13 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0