Lär känna mig innan nästa år...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Låt se. Jajjemen.. Inget jag vill dela med mig av dock.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Gud nej.. kan man hålla dom löftena?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.. Alltid lika kul!

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Sverige såklart..
 
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nej. 09 har vart fulländat. Allt som i en film.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 6 Juni med största möjliga glädje och 4 september med största möjliga sorg.

8. Din största framgång 2009? Alla fina vinster med världens finaste Grynet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har nog aldrig varit så mycket förkyld som år 2009! Blåmärke i munnen får nog också läggas till listan!

11. Bästa köpet? Cerio såklart.. och Min underbara hästtransport..

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hästen! Men detta år har jag varit duktig på att unna mig själv något också.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Känslan att ha vänner som ställer upp när livet sviker en som mest.. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Carola- stanna eller gå, Toby Keith- american ride, owl city- fireflies.. Med fler!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte just nu..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit livet för givet..

18. Hur tillbringar du julen? Med Åkes familj såklart!

19. Var du kär i år? Jo det tror jag väl?

20. Favoritprogram på TV?  Bonde söker fru, DHW

21. Bästa boken du läste i år? Läser såå många. Har ingen aning om vilken- läser bara bra böcker. Hittills har ingen gjort mig besviken!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskar mig aldrig något.. Tråkigt va?

25. Något du önskade dig men inte fick?  Jag önskade mig en miljon på min trisslott men icket att den ville infinna sig på lottjäveln!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fikade.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att ha min fina lilla vän tillbaka i stallet.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Allid upptagen. Alltid på G.

29. Vad fick dig att må bra? Djuren, Åke och mina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jacob black i twillight..

31. Vem saknade du? Alla som lämnat mig

32. Den bästa nya personen du träffade? Sofia ligger på första plats på topplistan!

Kommentarer
Postat av: Fia

hehe Gullig du är!



Händelserikt år minst sagt! vad hände 6e juni?

2009-12-27 @ 01:39:49
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Emma gifte sig=)

2009-12-27 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0