helgen

Klev upp med Simon i morse, fikade sen tog jag en liten tur med Orneta, som tyckte det var skönt att komma ut! Ska lägga upp lite mobilbilder på utsikten när jag kommer hem. Helt maklöst. Mycket fina ridvägar och havet bredvid!
Sen tittade jag på när Simon duschade hästarna som skulle uppträda på flyinge hästshow.. Iväg tillbaka till Flyinge från Ystad.
Tittade lite i hästaffärerna. Om jag hade haft lite cash hade jag handlat lite fler KyraK ridbyxor! Älskar mina som väntar på mig hemma.

Showen på flyingedagarna började och vi fick bästa platser!
Nu middag hos Maths och Mattias och i morgon måste vi tyvärr åka hem. Men jag saknar mina små skyddslingar hemma! Ridsugen som tusan, och vill inviga mina nya stövlar också!

i´ll get back to you..

Kommentarer
Postat av: Keå

Flyinge, har du varit på nån flyguppvisning?

2009-12-06 @ 20:55:41
Postat av: Päran

Keå. Japp! huur mycket fina flygplan som helst=)

2009-12-07 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0