hästhästhäst

Tog hem hästarna från ridskolan i förmiddags.  Och innan jag åkte tog jag och rakade hela Cerio. Benen och hela rubbet. Han stod och sov. Nemas problemas! Världens bästa Cerio..

Köpte ett nytt thermotäke åt honom när vi var in på horze, och det var bra passform och bra i längden, men de hänger ner så mycket på sidorna! Jättefult och opraktiskt..



Ja ja, det satt jättebra i halsen och har en jättemufflig krage som jag gillade!
Till min stora förtjusning kunde han ha Grynets Hansbo vintertäcke ( i bild ).

Vi är efterrättsansvariga på nyårsfirande som vi ska på om en stund så jag gjorde en pollykaka och en kexchokladpaj! Det blir min pollykakadebut- mycket spännande!

Hoppas alla får ett bra 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0