hästarna

En liten presentation med vad jag skumpar runt på i skogen just i dagarna!

Donna Karen alias "Lillan".. Blivande dressyrstjärna, mad fantastisk hoppteknik! f.06 e: Samarant-Colani- Donnerwetter. Till Salu! Film Finns.

En tjej med mycket åsikter. Men väldigt arbetsvillig!
Inriden och ska snart introduceras för uppsutten hoppning, Ägare: Sandra Svedelfelt.


Amigo. val f. 05 e: Adiutant imp. Polen. Till Salu.
Hopphäst med mycket god inställning och fantastisk teknik! Film finns. Ägare: Emma Rehnman



Voulez Vous alias "Hilma" sto f. 06 e: Cathageno- Roderik
Mycket trevlig tjej, med mycket vilja och kommer bli en fantastisk hopphäst!
Rids och ska snart "hoppas in". Ägare: Sara Nygren.




Cerio Lux N.. val f. 05 e: Lempreur de Thurin- Cortez
Min egen stjärna.. Sent tagen, löshoppas och rids lite smått i alla gångarter! Köpte honom sista okt.
Kanonpsyke- jag har aldrig tidigare mött en häst som är så trygg i sig själv! Underbar att hålla på med..
Inridningen har gått utan som helst problem!



Sen jobbar jag heltid på en dörrfabrik och rycker ut extra inom hemtjänsten.. Jag har det jag gör, ifall mina vänner undrar varför jag är så dålig på att höra av mig.. Men tanken är inte att ha fyra hästar. Lillan och Amigo kommer förhoppningsvis snart hitta nya bra hem..

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är duktig på att hålla igång, blir imponerad!:)

2009-12-15 @ 20:58:50
URL: http://dianasverkligte.blogspot.se
Postat av: Diana

Ops blev lite fel på min bloggadress;)

2009-12-15 @ 21:00:38
Postat av: Fia

skulle jag ha slantar skulle jag köpa en häst som jag kunde göra nåt sånt med, typ hoppa eller så :-) men nu skall jag lära mig rida akademiskt hade jag tänkt. trodde förresten att Lillan vart såld redan emn tydligen inte det...

2009-12-16 @ 00:49:38
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

nja, det var tydligen något problem i det praktiska som inte gick att lösa.. =)

2009-12-16 @ 06:12:16
Postat av: Lisa

Vad roligt att få läsa lite om alla du rider! Inte hade jag fattat att du hade SÅ många du höll igång :P Jo jag har ridit Cicero två gånger nu och är helt förälskad! Söt som få och riktigt trevlig att rida :) Perfekt för mig också att kunna vara bara medryttare, så jag ändå hänger med i skolan.

2009-12-18 @ 19:05:28
URL: http://li5a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0