fundering..

Är man gammal om function går före fashion?? Smart eller bara omodern?

Cyklade till stallet idag som alla andra dagar, skillnaden idag var att det var 25 minusgrader, och jag frös inte på en fläck! Damn I´m good!
Mina 99kronors kängor från rusta som är 3strl för stora så jag ska få in två tjocksockor och ändå kunna röra mina tår. Huuur bra som helst, täckbyxor och en ordenlig jacka. Mössa och feta handskar! Dock inget som skulle föra mig vidare i top model.

Det blir en häst mindre i stallet i morgon, så Cerio får komma in i stallet. Han och Hilma ska sova på Malmen tillsammans med Lilleman från i morgon tills på Torsdag. Måste passa på medans ridhustider finns! Då ska jag passa på att raka och duscha Cerio.
Han har verkligen haft mycket päls och svettats mycket när jag ridit, har inte vågat rida så länge då han ska ut på lösdriften i kylan sen. Trots täcke har det inte känts OK. 

Blir kul att få sätta igång på riktigt nu efter nyår.. 


Kommentarer
Postat av: keÅ

Vet du varför sälar inte fryser?

2009-12-29 @ 20:52:25
Postat av: Pernilla

Nej? berätta?

2009-12-29 @ 23:29:56
Postat av: Fia

flyttar Amigo nu? eller vad jag hängde inte alls med där.

2009-12-30 @ 00:31:35
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp det gör han=)

2009-12-30 @ 10:33:14
Postat av: keÅ

De behöver inte cykla till nått stall.

2009-12-30 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0