Norrköping

Äntligen hemma från Norrköping! Älskar verkligen det stället- om jag hade haft med mig hästen hade jag inte velat åka tillbaka!! Saknat å rida.
Vi har haft mycket trevligt! Här är lite bilder.



Faster är väldigt kulturell- vi var tamesjutton överallt i norrköping!

Vi var på museum. Skylten Arbetsmuseum har min kusin satt upp!!


Faster


Sen åkte vi till minneslunden och lämnade en blomma till Farmor
Så här klipper man gräset i parkerna i norrköping! Häst och vagn.



Sen åkte vi till Söderköping!



Man skull had se en bååt!


ganska häftigt!?


brända mandlar...



Mot kvällen blev det minigolf i vrinneviskogen! Åke var nöjd 2:a efter att ha slagit mig med 1poäng- han påstår att han krossade mig- pyttsan!=)


Jag är kung på minigolf!


Men denna gång fick jag nöja mig med en tredjeplats!
Faster är grym!!


Faster Wivie och farbror Ola

På fredag morgon åkte vi till Stockholm jag och Åke.
Vi checkade in och åt lunch på café Avenyn! Underbart ställe!

jag skämtar inte men de hade världens godaste räkmackor!!


Efterrätetn var heller inte fel!! Citronmarängpaj och chockocoffe! Fy ända in i satan rent ut sagt vad gott det va!! Men en sak bara- ingen slår Emmas moster Britt på fingrarna när det kommer till citronmarängpaj!!

Sen bar det av till Gröna Lund


På färjan.


Åke försöker antingen strypa mig i kärlekstunneln- eller så är han rädd att ramla ur båten!!


Titta vad vi vann!!

Tåg hem- var hemma halv 4 i morse. Skönt att vara hemma igen. Katterna hade saknat oss!!

Myyys!

Jag var och kikade på kvalitets i morse sen åkte jag och red! Underbart!! Träning för Louise Haga på måndag!
Tävling i helgen. Laddar som tusan!

Kommentarer
Postat av: Emelie med familj

vart skall du tävla?

2009-08-03 @ 11:57:36
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0