uppförsbacke

Ja nu börjas det, oturen är troligtvis på väg tillbaka. Igår skulle jag och träna för Louise Haga, när jag ska lasta hästen så faller bakluckan ner= jättetrasig! Gick ju såklart inte att använda den, tur så fick jag låna Emmas hästtransport som tur nog hade den på Malmen. Utan henne hade det inte blivit någon träning!

Träningen var mkt bra, fick mycket hjälp- det är först när man provar rida för en ny tränare som har andra krav på en som jag märker hur oriden Grynet är i vissa moment! Pinsamt rent ut av! Men tur så är jag en höjdare på att ta kritik- bara att ta tag i det och gå vidare!!

Sen hade Luoise en föreläsning om mental träning. Mycket givande!
Sen bar det av hemåt igen. Innan jag tagit in Legend och Amigo som jag och Simon ska ta hand om medans Emma är i London så blev klockan mitt i natten!

Och med bara ett par timmars sömn så var det skrivet i pannan på mig att jag skulle försova mig!! Två timmar sen till mitt jobb!! Usch!
Trött som tusan idag.

I eftermiddag blir det en lugn tur på G och sen en sväng med Amigo också, får låna honom i morgon på Evaträningen eftersom vi ev ska tävla på lördag. Klubbtävl på Malmen om jag hinner tillbaka från Hippo med Grynet.

All for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0