Tagga tävling!

Gick kanon på hoppträningen för Eva, Grynet var städad och jag tyckte jag skötte mig också för den delen! Kändes kanon med snörena i stigbyglarna dock blir det inget av på tävling då det inte är tillåtet enligt TR.
Detta hade jag inte tänkt på, men det är tur man har vänner runt omkring sig som kan hissa varningsflaggan! Men det faller sig ju rätt logiskt! Det hjälper ju min sits och hela min ridning så jag antar att det klassas som lite fusk!

Rider 120 och 130 lördag och 125 söndag

Spännande med 130:in då det är poänghoppning och man får figurera ut en egen bana, och varje hinder har poäng! Ska bli superkul!

Slutar jobba om ett par timmar då åker jag direkt upp och kikar på hoppningen, måste rida vilddjuret också!

Blev lite sur över att måsta ställa in Dressyrträningen igår. Men efter jag fixat ryggen åkte jag och shoppade istället! Ett par Jeans två tröjor, och en armbandsklocka!
Kändes skönt att jag köpte något till mig själv, men det händer alltmer ofta nu. Guud? Försummar jag min häst!? (HAHAHA NÄ!) Hon har bling bling och prylar så jag hinner inte ens använda allt!

Nämnde det till Emma att detta med att köpa hästprylar har blivit en MANI för många, jag har inte ens ett par örhängen men Grynet har ett bling bling-pannband för 1200!!

Och igår när jag skulle kikade på kläder så var 399:- helt plötsligt alldelens för dyrt, och Grynet har väl inte ett enda täcke under 400:-!

Jisses vart ska detta sluta!? Jag är ju inte ens värst! Finns betydligt värre märkeskåta! Ingen nämnd ingen glömd...


Kommentarer
Postat av: Fia

så som du gör med hästen gör jag med barnen. 199 för en tröja till mig känns jävligt dyrt men en för 400 till nåt av barnen går sååå bra så! Och swarovskikristaller till hunden gick också himla bra. :-)

2009-08-22 @ 18:27:18
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag tar då inte åt mig;)!! ;)haha

2009-08-23 @ 01:02:32
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0