Pinsamt!

Nu har jag gjort lite mat för någon dag framöver. Sallad. Inte såå kul kanske men helt ok om jag bara får blanda i de viktigaste varorna!

Rödlök, fetaost, coctailtomater och avokado! Vidrigt gott!

När jag skulle göra salladen insåg jag att jag glömt köpa crispsallad som jag hade tänkt ha i. Så jag tänker ta cykeln för att åka och handla lite. Kommer ut- cykeln är borta!! Jag stod och såg mig omkring som en fåne och undrade VEM som IGEN har tagit min cykel (den har blivit stulen 2 gånger tidigare!)

Jvar väldigt nära att börja lipa! Å så kom jag på- tog jag hem den från biblioteket? NÄ! Där stod den och väntade på mig så snällt. Jag är en praktklantarsel! Kunde inte låta bli att fnissa åt min egen dumhet..

I morgon bär det av till Skåne län.. Ska på blixtvisit, hälsa på Maths och Sanna bl a.. Får se vad som blir av resan i slutändan! 

Idag fick Nixan och Grynet komma hem till Sara. Så nu blir det någon veckas vila för lilla gumman. Sen hoppas jag att jag att jag hinner rida någon dag efter jag kommit hem från Turkiet innan Buster ska ha sin träning så jag kanska får knipa en plats!

Hörs!

Bästa låten just nu är fn:

http://www.youtube.com/watch?v=pMdsOxAC2cg&feature=PlayList&p=5EB7EAAA78B48FFB&index=3&playnext=3&playnext_from=PL

 

Kommentarer
Postat av: Fia

hihihi ser dig framför mig undrades var cykeln är....

2009-08-27 @ 20:21:48
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Keå

Hgnth kvbni jvbuhg i ngrjkae, fghki?

2009-08-27 @ 20:27:59
Postat av: Anonym

Keå!? Hur full är du??

2009-08-27 @ 20:44:17
Postat av: Pernilla

Ha ha ha Sofia- Du jag måste ha sett hur dum som helst, jag gick runt och kikade som om att jag kanske ställt den runt gaveln! ha ha

2009-08-27 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0