Nostalgi

Äntligen har jag förstått mig på skannern! Så nu kan jag bjuda på den gamla goda tidens bilder, på den tiden man red varmblod, mina två bästa vänner hette Draget Skörda och Forever Yankee L.

Detta var stort för mig! OJ! Att ha två egna hästar, som jag hopptävlade med! Några minns dem knappt medan andra har massa historier att berätta om hur jag flög som en pallevante uppe på ryggen på dessa två! Ramlade av gång på gång, men Upp i sadeln igen!

Blir full i skratt av att titta på dem! Det var tider det... (låter som jag är hundra år!) Se och njut!



Kvaliten är inte den bästa, Här är jag 10 år gammal. Vissa kanske känner igen VännäsRyttarFörenings-Jackan?


Här ska jag och Mamma ut och prägla våra hästar! *asg*


Här ska jag och Maria Lindberg iväg till Marika Andersson och tävla hoppning och dressyr. Pirrigt! Minns det som igår! Jag hade Skörda och Maria fick låna Yankee.



När jag flyttade fick jag till slut min första ponny! Cawaziina. Här har vi vunnit hopptävling på Sörgården när jag var på ridläger..



Här är min stjärna Cassius som jag fick låna innan han såldes. Det var ändå bara fyra år sedan! Hrm.. typ nyss!

Detta var också i samband med att vi tog Nenji som omplac. Här är hon 6 mån


Lilltösen!

Inte stor.. <<pluttan!!

idag!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Åååå men lill stumpan - de är precis så där jag minns dig. Den lillgamla hästgalna efterhägsna tjejen, som följde mig som en skugga - å ja gillade´re...Älska duuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0