mycket just nu....

Det känns som jag inte hinner med något just nu, hem från jobbet iväg till stallet, tillbaka från stallet på sena kvällen, hopp isäng och upp igen halv fem!

Evaträning idag med Amigo- vilken liten guldgruva det är!! Huur rolig som helst att rida! Vi travade bommar på böjt spår- inga problem, han hoppade en serie för första gången utan problem. Mycket okomplicerad häst! E¤mma får gärna stanna i London, jag kan ta hand om honom Lääänge!

I morgon ska jag och Grynet trimma för Katta, Amigo får vila.
Åke har fixat min transport nu också! Som tack för hjälpen köpte jag ett nytt batteri till mc:n åt honom. Det var guld värt! Bra blev det också. Men det är ju som jag alltid sagt- alla skulle ha haft sig en egen Åke!

Nenji är skendräktig- hon går runt och bökar och det bara sprutar mjölk ur tissarna. Konstiga varelser som är låtsasgravida!

All for now.. Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0