Lugna puckar

Nu plötsligt blev det jättetomt.. Amigo och Legend åkte hem idag, tråkigt för min del kommer sakna mitt lilla fosterbarn.. Tur han finns i närheten! Skönt iaf att Emma är hemma. Vi pratas ju en hel del i telefon dagtid då jag spenderar min tid på arbetet. Idag t ex pratade vi i 1h och 45 min!! Kan säga att tiden fram till lunch går sällan så fort som när man kan surra bort den!

Grynet vilade idag, hon ska få någon extra dags vila nu.Har ju varit rätt intensivt på sistone. Får försöka passa på att ta igen oss när det är några veckor mellan tävlingarna som nu på slutet.. Vi byggde om hagen igår så nu har dom hela fältet att stå på med nytt färskt gräs!

Flyttar tillbaka till Sara igen i slutet av aug. Sen tar JAG min semester i början av sept då jag och älsklingen åker till Turkiet för att sola, bada, sova och äta! Bara må! Förhoppningsvis är jag i mitt esse när jag kommit tillbaka och laddar inför sm-tävlingen!

Men först ska jag ju ta några placeringar i vännäs- vinna vore ju inte dumt?! (kört stenhårt på Louise Hagas teori om visualiseringsbild =1pris!)
Hästen är det ju inge fel på, men jag kanske ska ta och få lite bättre flyt till vännästävl. Kan bli jobbigt för Grynet annars om jag ska "åka häst" en tävling till: Nä, så kan vi ju inte ha det!

Nu till sängen, upp och jobba i morgon, sen blir ponnytävl för hela slanten i helgen! Sitter i domartornet med tidtagningen. Hoppas att det inte är strålande sol hela tiden! Då blir jag bitter..

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0