JObb jobb

Första dagen på andra veckan på arbetet avklarad, seegt på jobbet innan det startat igång på riktigt, är uttråkad just nu, vill byta, jobb, raka av allt hår, bli fet? Förnya mig själv lite! Brukar ju bli så denna tid på året.

Hästarna har vilat idag, var till stan och hämtade sista hyllan som jag köpt till stallet så jag har något att ha alla täcken på! Hämtade också allt körkortsmaterial så jag kan sätta igång med BE-kortet. Har redan gjort några faser ikväll på datorn, minns många av frågorna, men oj vad fort man glömmer också!

Sen raskade jag iväg till stallet, powerwalkade som aldrig förr! Jag och Nenji gick till Norrmalm för att ta in Amigo och Legend.

I morgon tar jag en tur i skogen med Grynet och Amigo sen är det Evaträning för båda på onsdag.. Jag åker inte och hämtar Grace i helgen däremot låter det som att Mia åker tidigare och semesterar lite, då tar hon med sig hästarna på vägen tillbaka.. Längtar efter henne.. Vet ju inte vad det är för en tjej, ska bli spännande!

Nu blir det sängen om jag ska orka upp i morgon vid 5..


Kommer sakna honom när Emma hämtar tillbaka lilleman!


Taggar inför vännästävlingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0