Hippotävling

I Lördagens 120 fick vi ett missförstånd och en rivning. Samma i 130, rev ett hinder men hade snabbast tid så en fjärde plats knep vi iaf!
I dag i 120 red jag som en säck skit!! Det är inget skämt, Grynet gjorde så gott hon kunde och de betyder en förstaplacering! Men Fy vad jag mådde dåligt efter ritten. Visst ska man ha en snäll häst, men hon är FÖR snäll för mattes eget bästa! Inget att göra något åt nu, gjort e gjort.

Får hoppas att jag har en bättre dag i Vännäs om två veckor! Grynet verkar ju iaf vara i sitt esse! Duktiga, duktiga, lilla häst- vilken fantastiskt schysst häst, hoppar i alla lägen- nu är det bara upp till mig! Skärpning för fan!

Nu äre vila för både lilleplutt Amigo och Grynet i morgon. Sen Evaträning för båda på onsdag. Emma kommer hem då också! Då blire lugnt på hästfronten igen när hon tar med sig guldklimparna hem igen!

All for now...

Förresten, kolla in bondbrännan! Så jävla ugly!!


Kommentarer
Postat av: maddan

Grynet kan få skänka bort lite snällhet till kulan, han skulle behöva det tycker jag!!

2009-08-09 @ 17:43:52
Postat av: Anonym

Nej, så klantig ryttare som hon har så behöver jag hennes snällhet=)

2009-08-09 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0