Grynet

Min fantastiska lilla, fina underbara söta hjärtevän. Hon var med mig med hela sitt hjärta på tävlingen! Jag hoppas hon aldrig tröttnar på tävlingslivet, för jag har aldrig haft så kul på tävling som när jag började tävla henne! Roliga lilla häst!

Lördagens 120 a:1a tog vi en 4e plats! De andra var snabba som tusan, helt enkelt!!
I 130:ns poänghoppning rev vi ett räcke och jokern, så vi samlade ihop för lite poäng för att vara med i gänget och slåss om placering!

Bara att tagga om! I dag så knep vi en tredjeplac i 125! Om jag ska vara krass så hade vi lite dåligt flyt på ett par hinder, kom i botten, och missade en sväng till sista hindret! Men det hade då inte hjälpt- Erica och Lisel var ruskigt snabba!! De slog tvåan med flera sekunder- och de slog mig med 6 sekunder! Och jag tyckte JAG red snabbt!

Bara nöjd med helgen!! Nu blir det lite vila för lilla gumman när vi åker utomlands nästa vecka!

Hästarna flyttar hem från betet på torsdag iaf, ska ta mig i kragen och samla ihop alla hästsaker jag har spridda för vinden i alla olika stall i västerbotten!
På fredag bär det av till Ystad av alla ställen..

Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0