Grace

Ont i ryggen som tusan, nån låsning eller nåt. Lånade lite av Åkes muskelavslappnande och då kändes det betydligt bättre. Hur som helst är det tävingshelg i helgen!
Hippos lokala och regionala hopptävlingar!
Taggat sen förra tävlingen.. Grynet får gå 120 och 130 i morgon (lördag) och är anmäld 120 söndag, får se hur det känns om det kan blir några ändringar eller enligt planerna.
Förhoppningsvis hinner jag hem till Vrf´s klubbtävling lördag kväll, isåfall får Amigo gå en klass också. Bara nyttigt att han får vara i den miljön.

Har varit och hämtat en lagerhylla i stan som jag ska ställa i stallet så jag kommer rymma alla mina saker, köpte två men bara en rymdes så jag får hämta den andra i morgon.
om allt går enligt planerna så kommer Grace nästa helg!



Grace är tre år, 160 i mkh för tillfället, hon har C-ponnymamma Som har placeringar i MSV A hoppning. Grace mamma har deltagit i baltic cup och i spectrum, Oslo.
Grace pappa är den lilla halvblodshingsten Minotaurus som har vinster i 150-hoppning och en mycket hög resultatprocent!
Fina gångarter. Okomplicerad och fantastiskt psyke!
Hon ska bo hos mig ett tag framöver, ska bli väldigt spännande!

Lämna gärna kommentarer!
Nu måste jag masa mig till stallet- huuuj

Kommentarer
Postat av: KEÅ

Grace verkar ha lite svankrygg och är felvinklad i framhasorna.

2009-08-07 @ 18:10:45
Postat av: Anonym

Ursäkta KEÅ, men var sitter framhasorna??

2009-08-07 @ 20:54:30
Postat av: Pernilla

Tack Keå för dina observationer-måste bara få säga hur impad jag är av ditt struntprat! =)

2009-08-07 @ 21:01:36
Postat av: gm

Tycker det ser ut att vara en väldigt fin unghäst! Nästan lika fin som min.. Haha!

Tror du kommer ha mkt roligt med henne.

Men vadå "ett tag framöver"? Har du köpt henne eller ska hon ridas till eller vad?

2009-08-07 @ 23:07:02
Postat av: Emelie med familj

Pernilla, Du kommer verkligen att förvalta denna underbara häst! Hon ser mycket fin ut. Vi önskar dig lycka till, och vi vet att du grejar det här :)

Kram från oss i Boden

2009-08-08 @ 10:44:34
URL: http://www.trollstugan.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Jag har bara lånat henne... =)

2009-08-08 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0