morgonlycka!

Tordags förmaiddagen/morgonen kunde inte bli bättre! Sov ut- helt underbart. (är ledig till tisdag) Vaknade brevid världens mysigaste Åke, vi låg länge och drog oss och läste (håller på med en superbra bok!) Sen kom posten, ÅKe gick och hämtade den och till vår förtjusning hade deklarationen kommit! Jag fick verkligen en mycket positiv överraskning!

Nu kommer vi ju få vinstskatt eftersom vi sålde huset förra året, men med allt i får dra av på renoveringen så kanske det inte blir så mycket, så jag räknar väl med att jag ändå inte får smaka av mina skattepengar! Surt.. Men HADE jag fått det hade jag ändå satt in dem som en extra amortering på lånet så det kanske försvinner någon gång!

Plötsligt piper det till i min telefon och jag har fått ett sms som säger att min paket från Sharpman.se har kommit till Ica/posten- SADELN!!!

Vi kliver upp och äter frukost/lunch och jag kilar iväg och hämtar sadeln, åker till stallet och ska ta en liten sväng- till min stora lycka ligger den super! Oj vad glad jag blev. Mitt sökande är över!
Nu var den ju inte hälften så skön som min Zaldi.. Men jag hade köpte den om den så var rosa! Huvudsaken att den passar!
Tog med några bett till stallet som jag lånat hem. Hon kändes fin på bettet längst ner i bild- det med parerstänger.
 
Såg att Sara i stallet hade ett likadant, om jag gullar med henne kanske jag får låna det längre, då dessa jag lånat hem används.

Posten kom med mer lycka också; i högen av alla brev så låg detta



Min bästa vän ska gifta sig! Längtar så!

JObbar extra ikväll på hemtjänsten, är huvudet dumt får huvudet lida!

Kommentarer
Postat av: Emelie med familj

Glad påsk på er :D :D

2009-04-09 @ 19:36:35
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0