Maat

Ja, vart vi än har åkt denna påskhelg har bordet stått dukat med förrätter, varmrätter, efterrätter och annat tilltugg och godis!

Igår var vi bjudna hem till Lillemor och Magnus och lilla Linnea (trots att kameran följde med blev det inga bilder=( 
Den underbara silltårtan fanns kvar då vi inte lyckats äta upp den i braxsele kvälln innan, den var nog påskaftonens höjdpunkt, sen hade Lillemor gjort en underbar chokladmousse på 72%ig choklad. Helt makalös var den!

Vi hade en supermysig kväll framför tvn och Robinson. Hoppas det snart blir en favorit i repris..

Vi kom hem ganska sent, jag åkte för att titta till Elvis, katten jag är kattvakt åt hela påskhelgen. Vi sov länge i morse. Jag bad Gabban mocka åt mig idag då Grynet skulle vila. Sen styrde vi kosan mot Granån och Åkes familj. Åkes systerdotter fyllde 19 så det blev grillning och tårta! LOvley!

Men nu, nu blire sallad hele veckan, stackars kroppen ska få repa sig från allt gift..

Sitter nu och tittar på wipeout- skrattar hejdlöst. Hoppas ni har en lika bra kväll, huuuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0