Lördagens bravader

Upp tidigt lördagmorgon, iväg och släppte ut Dianas hästar, åkte sen och gjorde stallet hos Grynet.
Sen gjorde vi oss i ordning och brände iväg mot sta´n.
Åke mamma och pappa har varit gifta i fyrtio år och firade rubinbröllop! Först åkte jag och Åke till DRessman för han behövde köpa lite kläder, han hittade jeans, t-shirts och en svart skjorta. Sen visade det sig att killen som stod i kassan kände åke (fast åke kände inte igen honom)
Hur som helst så fick han kanonrabatt och vi gick vidare till HM för at jag kanske också skulle hitta något.
Det blev två kläningar och en tröja, Myycket nöjd med våra inköp, drog vi vidare mot bowlinghallen.

Alla väntar lydigt på sin tur.

Jag fick turen att ha Jenny och Hannes på mitt lag, Åke fick också vara med oss.


Fredrik spanar in motståndet


Här har vi rubinparet!! Håkan och Majsan- Dem bästa!


Majsan siktar på strike


Jag siktar på någon av rännorna bredvid banan! Och jag träffade!

Resultaten för bowlingen blev som följande; Match 1- delad tvåa med Jenny, sen i match 2 kom jag sist och sista matchen kom jag tvåa igen. Hejja mig!Efteråt åkte vi till Djäkneboda för att grilla och fortsätta fira bröllopsdagen.

Vi stod för efterrätten och det bjöds på
biskvitårta

och annanaspaj


Mycket trevligt sällskap, fullpackat hos Bellgrans recidense.


I brist på bättre gör man sällskap med hunden! (nenji fick såklart följa)


Sötaste Nea visar hur Sofia ska rita..


I takt med alkoholkonsumtionen ökade antalet tokar också!




Jag körde och drack inte en droppe, men jag är ju tokig sen innan, inge nytt!


tokigast av alla! =) Hannes Och Elias

En helkul kväll. hoppas det snart blir en favorit i repris!

Kommentarer
Postat av: Keå

Jag har börjat leta fram TOPS.

2009-04-26 @ 19:56:27
Postat av: Anonym

Ser ut som om ni har haft en kanon helg. Å du passade juh nästan i svarta lockar :)



Pözz på er!

2009-04-26 @ 22:07:26
Postat av: Sofia

Du passade ju i den där peruken! xP

2009-04-27 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0