livad kväll och förstörd telefon- igen..

Jag och Åke har väl kommit fram till att vi inte är de mest impulsiva människorna i denna kommun, men så igår fick vi ett infall sådär vid halvtio tidenpå kvällen så vi ringde Emma och Frderik och frågade om de var sugna på sällskap? Det var dom, och en timme senare stod vi på ranchen i Malmby.

Åke tog sig nå pilsner med Fredrik, och Emma tog sig en cider.
Impulsiviteten smittade av sig och även Simon och Miggo kikade förbi. Det hela slutade med att alla blev riktigt fulla utom jag som drog kortaste strået och fick köra.. Gör inget- JAG mår såå bra idag!

Red en sväng i det underbara vädret, men om jag hade velat behålla mitt goda humör så skulle jag struntat i ritten- det gick käpprätt åt skogen! Grynet var helt galen! Vårkänslor eller nåt..

Och förra gången jag förstörde min telefon så tappade jag den i toalettstolen, idag tänkte jag rengöra den i tvättmaskinen! Stoppade in alla min ridkläder och plockade ut allt ur fickorna -UTOM MOBILEN! ÅÅÅÅÅÅ! Jag blir vansinnig på mig själv, så frustrerande att alltid ständigt glömma allt!
De som känner mig är nog lika less på det som jag. KOmmer med all sannolikhet bli senil innan 40. =/

Nu har jag jobbat ett pass på hemtjänsten och i morgon början vardagen på Dooria. Kortvecka som tur är. Sköönt.
Hoppträning för Eva på onsdag. Tror jag ska prova hoppa på gag, hon känns fin på det hemma.
Red ju på de en stund förut, minns dock inte varför jag slutade?! ni vet- Minnet.... Suck!
Jaja, jag lär väl märka det!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0