Kåtast

Är nog safari! Herregud vad jobbiga de blir när de löper.. Hon går runt och skriker som besatt! Och Åke som att i hopp om att hon ska sluta skrika, går runt och ropar "SNOPP", "SNOPP"!! i lägenheten. Pinsamnt! Men medans de irrar runt  i lägenheten och ropar åt varandra; ena ropar på ett främmande djur(iskt) språk och den andra skriker könsord, ja då ligger jag dubbelvikt och skrattar tills tårarna sprutar!

Gick sådär på Evaträningen igår, uppvärmningen gick inte alls, måste få in högerbogen. HRM.. Men sen när vi hoppade bana gick hon som klockan! Superrunda! Då blev jag lite glad igen.. Tänk att hästarna kan påverka en så mycket... Eller är det bara jag? Näe, inte är jag ensam, det tvivlar jag starkt på!

PÅ Lördag följer jag med dressyrnissarna Emma Och Legend till Skeå. Laget ska kämpa om en bra placering, kan ju vara roligt för en gångs skull att se lite dressyr *HOSTnotHOST*
Ha ha ha Egentligen följer jag bara med för att Emma ska dit, hur ska man
annars få lite tid med sin kompis? "He gäll å" ta vara på gångerna!

Kort från mig- Hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh jag vill också träna och tävla buuhuu!! :'((((((((((

2009-04-16 @ 19:16:39
URL: http://www.sisterhoood.blogspot.com
Postat av: Pernilla Andersson

men vad sitter det fast i? du tränar ju redan!=)

2009-04-17 @ 05:44:13
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0