Häst, häst, häst

Var och der Cicero igår, Mias häst. Viilken liten sötnös den är! Han var riktigt rolig att rida, lite avvaktande och föriktig först, men tod sedan för sig allt mer. Hoppade några minisprång också. Bra egen bjudning men förhållningarna gick inte igenom hela vägen, det var först på slutet vi hittade varandra. Duktig liten!
Kanske tar med honom till Skeå? Mia tyckte att det skulle vara roligt för hästen. Och för min del sitter det då inte fast, bara man löser allt det praktiska. Skulle få låna hennes transport isåfall. Har ju ingen boogie själv. Sen ä'r det ju inte säkert det finns uppstallning kvar. så vi får se hur det blir.

Knep sista platsen till Louise Haaga också, träning och föreläsning för henne i Aug. Ska blir mycket spännande!


Hoppträning för Eva idag. Äntligen! Veckorna går Alldelens för sakta!
Sen blir det Granån på torsdag kväll, Valborgsfirande. Får passa upp för storÅke bara ( min Åkes svåger), han hotade med att dräpa mig med en TOPS om jag la ut han på bild (som i förrförra inlägget) Gå tillbaka och kika på det vetja! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0