DRessyrtävling

Följde med Emma och Linda på Dressyrtävling igår, Väl godkända resultat för vännäs över lag! Linda tog en tredjeplats i första klassen. Emma var just untanför placering i båda klasserna. Synd på två fina rundor! Ja ja, vi hade en väldans massa kul.
Annars tog vännäsryttarna en andraplats med Dressyrlaget som bestod av Emma, Linda och Susanne! Duktiga tjejer!


Jag som hästskötare fick också vara med på bild!
Tur att jag var där med rätt sällskap, för fy vad tråkigt det är att titta på dressyr, speciellt de man inte känner. Det var ju roligt så länge det var någon "kändis" som red!

Emma i Lb: http://www.youtube.com/watch?v=R2Cs8ObHPok&feature=channel_page


Jag tillbringade en hel del i Kusen och co- butiken. Hittade mig ett par snygga ridbyxor och ett par KK-strumpor! Love, love, love!

Vi var hemma igen i Vännäs vid 9 på kvällen, 13 timmar från hemma började kännas i kroppen, men jag åkte till stallet för att mocka och då blev jag plötsligt så sugen på rida i mina nya ridbyxor! Sagt och gjort, kl 22 tog jag in hästen och red en sväng, blev med andra ord ganska sent jag var färdig i stallet.

Sen cyklade jag hem till Nicke och Hanna där Åke, Lillemor, Magnus och Linnea väntade. Väl där fick jag lite näring efter en hel dag- dricka, skruvar, ostkrokar och godis.. Nyyttigt!!

Sov länge i morse, Simon ringde och skällde på mig för att jag sov så länge. Sen låg jag och läste en stund medans Åke gjorde scones åt oss till frukost! Åke är bara bäst, den enda karl jag känner som går upp en söndagmorgon och bakar bröd! Och det är då inte första gången! Puss hjärtat!

Kommentarer
Postat av: MallanBallan

Åke - du e juh ba bääääst!

2009-04-19 @ 23:08:52
Postat av: emma

Ha ha.. ja sov oxå dööölänge.. Ett stort tack för all hjälp vännen du e bäst:)

2009-04-20 @ 12:34:25
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0