dagen

Idag har jag och Grynet plågats för Kerstin med ett stenhårt dressyrpass, men det känns super efteråt! Gick helt okej, red igen ett program på slutet, men oj, där visade jag att vi inte var redo för tävling, huvva, Gick inte alls bra, Näe vi håller oss till hoppningen! En stund till iaf..

Städat hela lägenheten idag också, känns underbart, var länge sen jag inte kände grus under fötterna.. Kattgrus och hundgrus och skogrus, tar ALDRIG slut. Jag som är så pedant också! Får inte göra anne än å styr sopen över gölve!

Fick ett glatt lönebesked också, stod att det var korrigering på bruttolön och en liten slant utöver den vanliga, så nu kan jag köpa Emmas sadelgjord. Vi har egentligen bytt, men hennes är mycket finare så jag lägger pengar i mellan!

Fått taxeringskalendern nu också, så nu ska jag luska på mina jobbarkompisar! Hihi alltid kul!

Gun har tagit sig an vår deklaration nu också! Underbart! Det är då inte lite att tänka på med alla blanketter eftersom vi ägt och sålt näringsfastighet.

Blir tidig kväll i kväll, längtar efter min bok! Ska läsa Lääänge. Åke är och jobbar=( Hatar att sova ensam!

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Miggo

MÅSTE få komma och glo lite i taxeringskalendern!

Sånt där alskar jag!

2009-04-23 @ 23:15:41
Postat av: vera

såg dig nog när du cykla nerför backen mot ica ...

2009-04-24 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0