6e plats

Idag satte jag upp ett betydligt bättre tempo! Fick bra flyt och dubbelnollade 115, är dock sämst på omhoppningar! Rider för sakta helt enkelt, där sitter jag och flåsar och flämtar för att det går så fort och jag ska hinna svänga men icke då, jag är egentligen ute på söndagstur i skogen!!

Det blev ändå en 6eplats efter att ha blivit nerknuffad från tredjeplaceringen jag fick efter ritten! Ja ja, fick ändå igen 420 kr, så tack för den! Grynet kändes mycket bättre idag, inte alls stark, hade bytt tillbaka från kulbettet till det tredelade. konstigt att det kan bli sån skillnad, red ju bara en klass på kulbettet. Hon saknade väl inte bettet förrän jag tagit bort det =)

Älskade lilla häst, hon betyder allt och mycket till, hennes nya sadel kommer till veckan! Hoppas min gud att den passar! Morris and nolan- blää tycker jag.. Men vad gör man!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0