Ständig strävan efter rikedom..





Jag kände mig så duktig när jag i typ oktober ringde till min förra chef på hemtjänsten, och meddelade att jag kan jobba jul och nyår om det behövs.

Eftersom jag nu jobbar inom träindustrin så jobbar jag ju inte röda dagar, inte klämdagar sen har vi en hel del inarbetade dagar också!
Så hade jag varit smart eller lat eller vad man nu väljer att kalla det, så hade jag ju varit ledig idag och i morgon och enda fram till den 7e!

Men NÄ då! Jag ringer i all min iver till hemtjänsten och formligen BER om att få jobba. HRM *HOST*Pucko!*HOST*
På den mest familjära storhelgen på hela vårt jordsnurr.

Ja ja, jag ska unna mig själv något denna gång! Hade tänkt gå till frissan med mitt skadedjursnäste till hårskalle. Förhoppningsvis kan storasyrrans bästa kompis Jenny ta sig an mig. Det vore såå kul. Hon är riktigt duktig- och har jobbat hos Björn Axéns och friserat en och annan storkändis!

Sen skulle jag VEERKLIGEN behöva fylla ut min garderob.. Så.. Jobba på!

Även om det känns tungt nu så kommer jag inte ångra något den 27e januari när min lön rinner in på mitt konto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0