Jävla socker!

Varför måste alla ha godis stående på bordet hela tiden, just när jag bestämt mig för att "loose a few!?" Ååh, kan ingen bara olagliggöra socker??

Fast oj, skulle nog bli uppror då. Och alla skulle bryta mot lagen- ständigt!
Det är ju sååå gott.
Och varje gång jag förstört min nyttiga dag så tänker ja- I morgon! Då jävlar! Eller.. På måndag!
Men nu blir det:Efter Nyår! Då ska jag skärpa mig. Men jag vet ju innerst inne att då står jag där vid påsk och gnäller och bestämmer mig på mitt allra envisaste sätt att efter påsk!! Då ni..

Jag, Simon och Emma var igår och hoppade med hästarna iaf. Vilken superövning vi fick uppdukade. Allt var redan frambyggt.
Travbom in på studsserie med fyra studs ett galoppsprång och en oxer! Oj oj- Nu snackar vi mjöjksyra hos hästarna efter några vändor! Perfekt.. Hehe.. Man ska känna att man lever!

Men om min häst bara kunde förstå att om hon inte tog i för kung och fosterland på varje studshinder så skulle hon inte få det lika jobbigt. Men men hon lär sig väl hon också. Min eviga Unghäst!

Red ut idag för att trava bort lite ev träningsvärk, och hon, som vanligt rädd för allt, alla snöklumpar såg ju inte likadana ut i morse som igår lite senare på eftermiddagen då dagsljuset var ett annat! Hihi hon e rolig hon-ibland. (Ibland blir man fullständigt vansinnig!!) Går ju inte att göra något! Hon blir ju stel som en pinne!

Nu får hon vila i morgon.. Perfekt vilodag då det finns dem som gillar att tända raketer både en och annan timme i förväg, eller 12 timmar?!

Sitter på jobbet nu iaf. Lugnt som vanligt, men inte lika segt som sist.. Ikväll behöver jag då inte vara stillasittande tre timmar!

Näe nu är det dags att promenara iväg igen, nu börja de vilja ha middag där ute i hemmen!

Huuj


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå lät härligt med ridturer å hopprundor!

När är nästa tävling?



Å när ska vi å se Yes man??? lääängta



Puss å nyp i stjärten!

2009-01-01 @ 20:57:27
Postat av: Perre

Ja visst gör det?! duu det måste bokas in, jag ska bara tillfriskna först=) puss och klapp på skinkan =)

2009-01-02 @ 16:16:48
Postat av: Ylva

Kom till mig, jag har ingen skit hemma ;)

2009-01-10 @ 11:24:55
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0