Gosedjuren..

Ja, eftersom det är fullt omöjligt att ha min älskade häst i sängen där jag helst skulle vilja att hon tillbringade sina nätter, så har jag mina gosedjur som håller mig sällskap..

ChiliMin nakenkatt som jag köpte i juni 07

Och safari
Henne har jag som foderkatt, lånar henne av Helena som är Chilis uppfödare!


Det är två nakenkatter vid rasnamnet Sphynx.

Två otroligt sociala katter! Det går inte att sätta sig i soffan utan att de kommer och ska sitta helst på ens bröstkorg och gnugga ansiktet i mitt ansikte.

Eller trampa fatt på magen! De hör till favoriterna, men inte för mig, blir illamående av allt magmasserande!

Chili älskar att ligga under mitt duntänke på natten där han blir het som en kamin! Han ligger gärna och gossar in sig under mitt täcke tills han blir alldelens svettig och avlämmnar en fettfläck!

Safari nöjer sig med det lilla, hon kurrar om hon bara får sitta bredvid en i soffan- man behöver aldrig röra vid henne!
Skulle hon sluta kurra så är det bara att ladda upp kurret med att lägga sin hand på hennes rygg så sätter hon igång igen!

Mammas lilla duracellkisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0